تنها نشسته ام و چای می نوشم و بغض می کنم ؛هیچکس مرا به یاد نمی آورد !این همه آدم روی کهکشان به این بزرگیو من حتی آرزوی یک نفر هم نبودم ...!

یادگاری های من ...
ما را در سایت یادگاری های من دنبال میکنید
برچسب: تنهایی,تنها,تنهایی لیلا,تنهای وحشی,تنهام,تنها در خانه,تنهايى,تنهایی پر هیاهو,تنهای,تنها ماندم, نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 19:19