عطر تو ؛

خرید بک لینک
برای دل خـــودم

می نویسم...

برای دلتنگــی هایــم ،

برای دغدغــه های خـــودم ،

برای شانه ای که

تکیه گاهــم نیست!

برای دلی که

دلتنگم نیست...

برای دستی که

نوازشگـــــر زخـم هایم

نیست ...

برای خودم می نویســـم ...

******************
×××××××××××××

******************

خنده بر لب میزنیم تا

کس نداند راز ما ...

ورنه این دنیا که ما دیدیم

خندیدن نداشت ...

******************
×××××××××××××

******************

این وبلاگ رو مینویسم برای

کسی که شاید

هیچوقت نبود!

یا شاید بود ،

نگفت هست ...!

برای کسی که شاید

هیچوقت ندیدمش

یا شاید دیدنش

را ندیدم...

اینها فقط حرف های

من نیست ...

******************
×××××××××××××

******************

خسته ام از دروغ،

خزان زده ام از رفاقت ،

زخم خورده ام از عشق ،

در این کویر بی کسی نیست

همراهی که بگوید آشنا ؛

چه غریب افتادی!

نیست فرشته نجاتی که

خزان عشق را

بهاری دوباره بخشد

در این حصار تنگ حسرت

چه پنهان می کنم

از خورشید حقیقت ؟

باختم هر آنچه

ساختم در رفاقت .

باختم آنچه را به تو بخشیدم ؛

رفیق نیمه راه !

من این ترانه های

عاشقانه ام را

در گوشه ای از هوای خدا

ثبت می کنم و در گوش دل

نجوا می کنم :

دل من دیگه خطا نکن ،

با غریبه ها وفا نکن ...

یادگاری های من ...

ما را در سایت یادگاری های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:04

صفحه بندی