وا نه زانی که نات بینم
ئیتر یادی نیگات ناکه م
خو من ئه ستیره ی ئاسمان نیم
که شه و نه ما ئیتر راکه م
تو سومای چاوه کانمی
هه رگیز فه راموشت ناکه م ...
...........
مخاطب خاص من (s) برام مثل گذشته پیغام بزار .
یادگاری های من ...ما را در سایت یادگاری های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3