یادگاری های من

متن مرتبط با «تنهايى» در سایت یادگاری های من نوشته شده است

تنها

  • نیلوبلاگ

    تنها نشسته ام و چای می نوشم و بغض می کنم ؛هیچکس مرا به یاد نمی آورد !این همه آدم روی کهکشان به این بزرگیو من حتی آرزوی یک نفر هم نبودم ...! xa0 ...

    ادامه مطلب